מתי מומלץ לקנות עגלה לתינוק?

תפקידה של עגלת תינוק בחיי ילדך

עגלות תינוק מגיעות בצורות, גדלים ומחירים רבים ושונים. אבל מתי מומלץ לקנות עגלת תינוק?

תפקידה של עגלת תינוק בחייו של ילדכם הוא גורם חשוב שיש לקחת בחשבון לפני שקונים. אם אתם יוצאים לטיולים ארוכים, או אם אתם גרים באזור עם הרבה גבעות, אז כנראה שתצטרכו עגלה. אם לא, אז אולי מנשא מתאים יותר.

עגלת תינוק היא ציוד שיכול לעזור לכם להעביר את התינוק ממקום למקום. העגלה יכולה לשמש גם למטרות אחרות כמו כעריסה, לול, או להוצאת התינוק לטיול.

סוג העגלה שאתה צריך לקנות תלוי בצרכים של ילדך ולמה תשתמש בה.

היכרות עם עגלות תינוק

מומלץ לקנות עגלת תינוק כאשר האם לעתיד מתחילה להרגיש לא בנוח עם הבייבי באמפ.

ישנם שני סוגים של עגלות תינוק:

1. עגלות סטנדרטיות: הן בדרך כלל קלות, קלות לקיפול ולנשיאה, אך לא נוחות במיוחד לקניות או לנסיעות.

2. עגלות ריצה: אלה כבדות יותר ויש להן יותר תכונות כמו שטח אחסון גדול ומתלה, אבל הן לא כל כך קלות לקיפול ולא ניתן להשתמש בהן במקומות צרים או בקניון כי הן תופסות יותר מדי מקום.

קשור: לרכישת אקססוריז מעוצבים לאמא ולבייבי באתר שולה בייביז לחצו כאן >>>

איך לשקול איזה מהם מתאים לך?

עגלות תינוק הן השקעה גדולה. אתה רוצה לוודא שאתה קונה את המתאים לאורח החיים שלך ושהוא יחזיק לך שנים.

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא איזה מותג תרצו. השלב הבא הוא לחשוב על איזה סוג של שטח אתה תהיה בתדירות הגבוהה ביותר. האם תהיי על קרקע שטוחה בעיקר? האם יהיו הרבה גבעות? מה לגבי מדרכות או חצץ? זה יכול לעזור לצמצם את החיפוש שלך לא מעט ויעזור לקבוע איזה סוג של עגלת תינוק יתאים ביותר לצרכים שלך.

הדבר הבא שיש לקחת בחשבון הוא כמה ילדים יש לך? ילד בודד יצרך עגלה אחת, בעוד שני ילדים או יותר יצטרכו משהו גדול ועמיד יותר.

יש הרבה שיקולים שצריך לעשות לפני שרוכשים עגלת תינוק. הורים צריכים לשקול את סוג השטח שבו הם ישתמשו בעגלה, באיזו תדירות הם ישתמשו בעגלה ואיזה מזג אוויר הם בדרך כלל חווים.

עגלות זוגיות או יחידות:

השיקול הראשון הוא האם הורה רוצה עגלה זוגית או יחידה. עגלות יחיד קומפקטיות יותר וקלות משקל לשימוש יומיומי, אך עגלות זוגיות עדיפות להורים עם שני ילדים שרוצים לשמור אותם קרובים זה לזה.

מטריה או בגודל מלא:

השיקול הבא הוא האם ההורים רוצים מטריה או עגלת תינוק בגודל מלא. סגנונות מטריות מתקפלים הרבה יותר מאשר סגנונות בגודל מלא וניתן לאחסן אותם במקומות קטנים כמו ארונות ותא מטען של מכוניות, בעוד שסגנונות בגודל מלא מציעים יותר נוחות לתינוקות ובדרך כלל יש סלי אחסון גדולים יותר מתחת.

שיקולי מזג אוויר: הורים צריכים גם לשקול איזה סוג של תנאי מזג אוויר הם יחוו.

הקשר בין עגלת תינוק למכונית שלכם

הזמן הטוב ביותר לקנות עגלת תינוק הוא כשההורים יודעים באיזה סוג רכב הם יסעו. אם להורים יש רכב קטן, מומלץ לרכוש עגלה שניתן לקפל ולהכניס לתא מטען או במושב האחורי. אם להורים יש רכב גדול יותר, מומלץ לרכוש עגלה גדולה.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים