כך תתלבשי בסטייל בהתאמה אישית למבנה הגוף

החורף אוטוטו מאחורינו ויותר ימים חמימים ונעימים סביבנו מבשרים על בואו הקרוב של האביב ובמקביל על העת להתחיל להוריד שכבות לבוש מיותרות מה שמביא את מרביתנו, חובבות האופנה והסטייל, כבר לפזול בגעגוע למדפי הקיץ בארון עם הבגדים הקלילים, הנוחים והקצרים יותר שיכללו אאוטפיט שאינו דורש שוטטות במעילי פוך כבדים.

אך רגע באותה נשימה, מה עם הגזרה? לכל מי מאיתנו שמתייסרת על תוספת של כמה קילוגרמים למשקל בעונת החורף ולא בדיוק מתכננת לעצמה לו"ז אימונים קרוב בחדר הכושר לטובת חיטוב ועיצוב הגוף לפני המפגש עם עונת הקיץ, אנחנו בהחלט יכולות להזדהות ולהמליץ כי זהו בדיוק הזמן לקבל את עצמך בדיוק כפי שאת, לאהוב מה שאת רואה במראה ובעיקר לדעת לבחור נכון בפריטי לבוש עם סטייל שמחמיא למבנה הגוף שלך – הנה כמה המלצות וטיפים חשובים שיעזרו לך בנושא:

מבנה גוף משולש / אגס

מבנה הגוף המשולש נקרא גם "אגס" ומתאפיין במראה יותר מעוגל עם חלק עליון צר לעומת חלק תחתון רחב יותר וקו מותניים מודגש וצר. למרות שמדובר במבנה גוף נשי אשר מאפשר להדגיש את האזורים המחמיאים ביתר בקלות, נשים רבות נוטות להסתיר אותו באמצעות חולצות רחבות או שמלות בגזרה ישרה שנועדו לטשטש את החלק התחתון הרחב, אך למעשה מסתירות גם את המותניים הצרות והמחמיאות והבטן השטוחה.

אז מה כדאי ללבוש? בעיקר חולצות טופ או חולצות טריקו בגזרה צמודה, חצאיות ושמלות בגזרת A (צמודות בחלק העליון ומתרחבות מתחת לקו המותן) או מכנסיים בגזרה רפויה מעט.

* עבור לוק יום-יומי: מכנסיים שחורים מבד רך ונשפך, חולצת טריקו בהירה בסגנון V צמודה באזור המותניים, שרשרת ארוכה עד לגובה החזה ונעליים בעלות עקב נמוך.
* עבור לוק ערב חגיגי: שמלה עם הדפס שיקי בגזרת A צמודה מאזור הכתפיים והחזה ועד למותניים ומתרחבת מטה, חגורה עבה בסגנון כסוף או מבריק ונעלי עקב גבוהות.

מבנה גוף משולש הפוך

מבנה "המשולש ההפוך" מעניק כתפיים רחבות ומלאות בחלק העליון בשילוב קו מותניים צר יותר הממשיך בצורה ישרה לאזור האגן והירכיים.

מה כדאי ללבוש? חולצות מעטפת או חולצות קשירה, גופיות צמודות מתחת לחולצה מכופתרת רחבה, חצאיות צרות, שמלות מיני קצרות.

* עבור לוק יום-יומי: מכנסי גינס צמודים עם חולצת מעטפת בגוונים ו/או בהדפס דומיננטי, חזייה תומכת ומדגישה.
* לוק ערב חגיגי: חצאית מיני אוורירית מעל גובה הברך, חולצת V רחבה מעט בתוך החצאית, ז'קט חצי בסגנון סולידי פתוח או חצי פתוח, תכשיט ארוך ומושך את העין.

מבנה גוף תפוח

מבנה עגלגל עם פלג גוף עליון רחב וישבן בולט, מלאות בבטן / בחזה ורגליים צרות. המבנה העגלגל אינו מעיד בהכרח על עודף משקל, כאשר גם בהפחתת משקל נשמרת תצורת הגוף העגולה.

אז מה ללבוש? חולצות רחבות ורפויות, ז'קטים מדגישים קו כתפיים, שכבות המאפשרות הדגשה של אזור החזה וטשטוש אזור הבטן, מכנסיים בגזרה ישרה.

* לוק יום-יומי: מכנסיים מחויטים אלגנטיים בגוונים כהים עם גזרה גבוהה וישרה והצרה קלה מתחת לירכיים, חולצת קשירה רחבה בעלת צווארון פתוח באורך קו המכנסיים.
* לוק ערב חגיגי: חליפה מחויטת בעלת חלק עליון וחלק תחתון בגוון בהיר, חולצה צמודה בגוון כהה מתחת, חגורה בעלת אבזם רחב ונעלי עקב גבוהות להארכת הרגל.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים