פסח כבר כאן: המלצות לבושם יוקרתי לערב החג

אז האביב כבר הגיע ופסח ממש אוטוטו כאן, לצד כל התכנונים וההכנות לקראת המפגשים המשפחתיים  צצות גם המחשבות על ההכנות האישיות, מה נלבש ובמה נתחדש לקראת ערב החג המתקרב. לצד ריענון המלתחה עם כמה פריטי לבוש חדשים, לבנים וחגיגיים, תמיד מתעורר הרצון לרכוש בושם חדש ומעניין שיעניק לנו גם ניחוח מרענן של התחדשות. בדיוק לשם כך אנחנו כאן בכדי לנסות לסייע מעט בנושא.

פסח, הזמן המושלם להתחדש

חג הפסח מגיע אלינו בכל שנה בעונת האביב החביבה שהיא בהחלט העונה הנעימה והיפה ביותר מבחינת אקלים, נופים ותחושות במדינתנו הקטנה. הכל סביבנו פורח, מזג האוויר לרוב נעים ומזמין, לא קר ולא חם, השמיים כחולים ונקיים, וכל מה שאנחנו רוצים לעשות זה לקחת פסק זמן ארוך משגרת העבודה המייגעת ולבלות זמן איכות בחיק המשפחה והחברים, לחגוג, לנפוש ולטייל – ואת כל זה לעשות עם תחושה של התחדשות ורעננות כאשר מרבית הרשתות, הקניונים ומתחמי החנויות יוצאים בתקופה זו במבצעים והטבות שונות על פריטי לבוש, קולקציות טיפוח ובעיקר מותגי בשמים רבים.

אז כיצד נבחר בושם חדש שיעניק לנו ניחוחות מרעננים שירשימו את כולם בשולחן החג? ריכזנו עבורכן מספר טיפים והמלצות לרכישת בושם בוטיק יוקרתי שיעשה היטב את העבודה. ראשית כל, כדי לעשות בחירה נכונה, כדאי לעשות מחקר מקדים קצר, להכיר כמה שיותר סגנונות של ניחוחות, לקרוא על כמה מותגים מובילים ולהבין את מפרט הניחוח שהם מציעים בכל דגם כדי למצוא את הניחוח המדויק עבורך. כמו שלכל אחד מאיתנו יש טעם קצת שונה בכל הנוגע לאוכל ובגדים לדוגמא, כך גם המצב כשמדובר בבשמים. הריח הטבעי שלנו ייחודי ומשתנה מאוד מאדם לאדם ובכדי לוודא שאנו בוחרים בושם שיחמיא לנו ויזרום עם הטעם האישי שלנו, חשוב להבין קודם כל את מאפייני הניחוח שהוא מציע, כך לצורך העניין האם אנו מרגישים "הכי בנוח" עם ניחוחות כבדים, מאסקיים וחזקים או שדווקא אנו נוטים לכיוון של ניחוחות עדינים, פרחוניים ופירותיים יותר? עם מגוון האפשרויות הקיימות כיום כל אחד ואחת יכולים למצוא עבורו התאמת ניחוח מושלמת.

ההמלצות הנבחרות שלנו

מרבית הבשמים האיכותיים כיום ממש מצליחים להעביר חוויה שלמה בניחוח אחד וכל אחד מתחבר לחוויה אישית אחרת. כדאי כמובן לבחור בדגמים של מותגים מוכרים ונחשבים, ואנחנו יכולים להמליץ לכם לנסות דגמים נבחרים של בשמים מבית:

1.  Matiere Premiere הצרפתי שמציע ניחוחות טבעיים וממכרים.
2. La Bouche Rouge גם כן מותג צרפתי עם ניחוחות רומנטיים.
3. Brunello Cucinelli מותג איטלקי יוקרתי עם ניחוחות נעימים ביותר.
4. Juliette Has A Gun מותג מדובר מאוד שלא מפסיק להפתיע עם ניחוחות יוצאי דופן.

ככל שתתנסו ביותר ניחוחות שונים, מעניינים ויוצאי דופן, כך תדעו טוב יותר מהו הניחוח המדויק שמתאים לכם, כזה שיגרום לכם להרגיש טוב ושיהיה לכם נעים להריח על עצמכם כל היום. נכון, ישנם בשמים ומותגים שאתם משתמשים בהם כנראה כבר כמה שנים טובות ואוהבים מאוד, אבל כמו כל דבר בחיים חשוב לרענן קצת את ההיצע שלכם ולהיפתח לאפשרויות חדשות ומפתיעות, ופסח מהווה הזדמנות נהדרת לניחוח אישי חדש, שונה ומרענן.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים