החזר מס שלילי

מהו החזר מס שלילי?

החזר מס שלילי הוא כאשר אדם או משפחה מקבלים החזר ממס הכנסה בצורה של צ'ק. מס הכנסה שולח החזרים אלו למשלמי מסים ששילמו יתר על המידה את המסים שלהם.

מטרת סעיף זה היא להציג לקוראים מהו החזר מס שלילי והשלכותיו על משלמי המסים.

החזר מס שלילי מתרחש כאשר הנישום חייב יותר במסים ממה שמגיע לו בהחזר. זה נובע בדרך כלל מכך שלנישום נמכה יותר מדי מהמשכורת שלו עבור מסים, או בגלל שעדיין לא הגיש את המסים שלו.

מס הכנסה ישלח הודעה על החזר המס השלילי אם הוא חייב בסכום של יותר מ-$1,000. ההודעה תכלול גם הנחיות כיצד להגיש החזר מס ולקבלת החזר לאחר הגשתו.

מבוא – מהו החזר מס שלילי?

החזר מס שלילי הוא כאשר אדם חייב לממשלה יותר כסף ממה שהוא מקבל בהחזר המס שלו. זה יכול לקרות ממספר סיבות, לרבות תשלום נמוך של מיסים ותשלום יתר של זיכויים.

אדם עשוי להיות חייב לממשלה יותר כסף ממה שהוא מקבל בהחזר המס שלו בגלל גורמים רבים, כגון תשלום מיסים נמוך או תשלום יתר של זיכויים. הסיבה הנפוצה ביותר להחזר מס שלילי היא שהאדם היה חייב יותר כסף לממשלה ממה שנמכה מתלושי המשכורת שלו במהלך השנה.

החזר מס שלילי הוא כאשר אתה צריך לשלם יותר מיסים ממה שהוחזר לך. זה יכול לקרות מכמה סיבות.

מהו החזר מס שלילי?

החזר מס שלילי הוא כאשר אתה צריך לשלם יותר מיסים ממה שהוחזר לך. זה יכול לקרות מכמה סיבות, כולל:

-נמכת לך יותר מדי מהמשכורת שלך ועכשיו אתה חייב כסף למס הכנסה.

-תבעת יותר מדי פטורים בטופס ה-W4 שלך, כך שהמעסיק שלך משך פחות מכל תלוש משכורת וכעת הוא חייב כסף ל-IRS.

– היית זכאי לזיכוי מס הכנסה בשנה שעברה אבל לא תבעת אותו, אז עכשיו אתה חייב כסף ל-IRS.

-אם אתה עצמאי, ניכויים מסוימים המותרים בדרך כלל לא יחולו השנה, אז עכשיו אתה חייב כסף ל-IRS.

כיצד פועל מיסוי שלילי בארה"ב

מס הכנסה שלילי הוא שיטת מיסוי שקיימת כבר לא מעט זמן. זו מערכת שבה הממשלה שולחת צ'קים לאנשים הזקוקים ואז הם מחזירים לממשלה כשהם מקבלים את המשכורת שלהם. הרעיון הבסיסי מאחורי המערכת הזו הוא שהיא מטילה מס על אנשים בכך שהיא שולחת להם כסף במקום לקחת אותם מהם.

מס ההכנסה השלילי הוצע לראשונה על ידי מילטון פרידמן בשנת 1962. פרידמן הציע שכל עובד יהיה זכאי לרמה מסוימת של הכנסת מינימום, ללא קשר לשכרו או למשכורתו, והדבר ימומן על ידי המיסוי השלילי. הרעיון של פרידמן לא התקבל בזמנו, אבל הוא הזכיר אותו שוב במהלך נאום קבלת פרס נובל שלו ב-1976.

מס הכנסה שלילי הוא שיטה שמשתמשת בממשלה כדי לספק הכנסה למי שעובד אך לא מרוויח מספיק כדי לספק את צרכיו הבסיסיים. זו מערכת שמספקת כסף לאנשים שזקוקים לו ולא מענישה אותם על שכר נמוך.

ממשלת ארה"ב משתמשת במערכת זו במשך עשרות שנים כדי לעזור לאנשים ולמשפחות לעמוד על הרגליים. הרעיון מאחורי השיטה הזו הוא שהממשלה תדאג לאנשים שמתקשים כלכלית, בזמן שהם ימצאו דרכים להרוויח יותר כסף ולהיות עצמאיים.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים