גישור עסקי פיננסי – אוריאל איילון מסביר כל מה שצריכים לדעת על גישור עסקי.

גישור עסקי פיננסי – אוריאל איילון מסביר כל מה שצריכים לדעת על גישור עסקי.

גישור עסקי פיננסי הוא תהליך המאפשר לצדדים בסכסוך לטפל בחששותיהם על ידי צד שלישי, שאינו קשור לאף אחד מהצדדים. תפקידו של המגשר הוא לעזור לשני הצדדים להבין את נקודות המבט של זה, ולבחון פתרונות אפשריים המקובלים על שני הצדדים.

המגשר אינו נוקט צד ואינו מקבל החלטות עבור הצדדים. במקום זאת, הצדדים עובדים יחד כדי להגיע להסכם ששניהם יכולים לחיות איתו.

גישור הוא תהליך שבו שני צדדים מנסים להגיע להסכם. כאשר שני הצדדים אינם יכולים להגיע להסכמה, המגשר עוזר להם למצוא פתרון.

לעתים קרובות נעשה שימוש בגישור בסכסוכים עסקיים, סכסוכים משפחתיים וסוגים אחרים של סכסוכים. בגישור עסקי, למגשר יש בדרך כלל מומחיות מסוימת בפתרון בעיות עסקיות. אולי יש להם ניסיון בעבודה במחלקות חשבונאות או כספים לפני שהם הפכו למתווכים. גישור פיננסי הוא תהליך שבו צד שלישי עוזר לשני צדדים או יותר להגיע להסכמה הדדית. גישור מסוג זה משמש לרוב בסכסוכים כספיים, כגון אלו הנוגעים לחובות, פשיטת רגל ועיקול. ניתן להשתמש בגישור גם ליישוב סכסוכים בין חברות ללקוחותיהן, עובדים ומעסיקים, בעלי דירות ושוכרים, או כל מצב אחר שבו לשני צדדים יש בעיה שצריכה להיפתר.

מגשר אינו מכריע את תוצאות הסכסוך; במקום זאת, הוא או היא מדריכים את הצדדים במשא ומתן על מנת לעזור להם להגיע להסכם ששניהם יכולים לקבל. המגשר אינו נוקט צד בסכסוך; אלא הוא או היא נשארים ניטרליים לאורך כל התהליך. ע”פ איילון אוראיל למרות שנראה לא פעם כי המגשר נוקט עמדה, זאת לא המציאות והוא פשוט צריך לשקף את היתרונות והחסרונות בכדי להוביל לסיום הסכסוך. שירות גישור עסקי פיננסי הוא צד שלישי המסייע ביישוב סכסוכים בין שני צדדים שיש להם מחלוקת. מחלוקות אלו יכולות להיות קשורות לכל סוג של עסקה פיננסית, לרבות:

-גביית חובות

-פְּשִׁיטַת רֶגֶל

-תביעות ביטוח

-תלונות צרכנים

-דיני השקעות וניירות ערך.

גישור עסקי פיננסי הוא תהליך של פתרון מחלוקות בין שני צדדים או יותר. מגשרים לעסקים פיננסיים הוכשרו בתחומי הפיננסים, המשפטים והפסיכולוגיה. הם פועלים למשא ומתן על פתרון שמקובל על כל הצדדים המעורבים בסכסוך.

מגשרים עסקיים פיננסיים יכולים לשמש חברות כדי לסייע בפתרון מחלוקות עם הספקים שלהן. הם יכולים לשמש גם בנקים כדי לסייע בגישור מחלוקות עם לקוחותיהם על עסקאות כרטיסי אשראי ומשכנתאות.

גישור פיננסי הוא תהליך שבו מוסדות פיננסיים וגורמים אחרים יכולים להגיע להסכמה כיצד ליישב סכסוך.

המגשר מסייע לשני הצדדים להגיע להסדר על ידי הדרכתם בתהליך, עוזר להם לזהות את המטרות והאינטרסים שלהם ומתן הצעות לפתרונות. ניתן לראות בגישור פיננסי סוג של יישוב סכסוכים אלטרנטיבי (ADR).

תביעות ביטוח

תהליך תביעת הביטוח הוא לרוב זמן רב ומייגע.

חברות הביטוח נאלצות להתמודד עם הרבה ניירת, ולכן הן בדרך כלל מיקור חוץ את התהליך הזה לספקי שירותים של צד שלישי. כתוצאה מכך, תהליך התביעה יכול להימשך עד שבועיים. יתכן שהלקוח לא יוכל לתקן את רכבו במהלך פרק זמן זה, מה שעלול להוביל להפסדים כספיים עבור הלקוח.

ענף הביטוח הוא ענף של מיליארדי דולרים המספק כיסוי למגוון סיכונים. פוליסות ביטוח נרכשות כדי להגן על אנשים ועסקים מההשלכות הפיננסיות של אירועים מסוימים.

על מנת לקבל החזר על הפסד יש להגיש תביעת ביטוח ולספק את התיעוד הדרוש. תהליך הגשת תביעת ביטוח יכול להיות מסובך ואורך זמן, ולכן חשוב להבין את סוגי התביעות השונים הקיימים.

תביעות ביטוח הן היבט חשוב מאוד בענף הביטוח. הם נעשים בדרך כלל כאשר לקוח הגיש תביעת ביטוח בגין רכוש שניזוק או אבוד. ישנם סוגים רבים של תביעות שניתן להגיש, כגון בית, רכב ועסק. תהליך התביעה נועד להיות קל ככל האפשר להגשת הלקוח.

התהליך מתחיל בהגשת תביעה של הלקוח לחברת הביטוח שלו. לאחר מכן, החברה תקצה מתקן שיעריך את הנזק שנגרם ויספק הערכות לגבי הסכום שיחזיר ללקוח את ההפסדים שלו.

לאחר שהדבר הוסדר, על המבטח והמבוטח לנהל משא ומתן על כמה כסף ישולם על ידי כל צד. כאשר זה נעשה בהצלחה שני הצדדים יחתום על זה והחוזה הושלם.

למידע נוסף ומעבר לאתר הרשמי של איילון אוריאל מומחה מוביל לייעוץ עסקי כלכלי ומגשר בסכסוכים.

 

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים