תצטננו ותרגעו- טיפול בגלי חום

גלי חום הם תסמינים שכיחים שחוות נשים בגיל המעבר. תחושות פתאומיות אלו של חום עז, המלוות לעתים קרובות בהזעה ובדפיקות לב מואצות, יכולות להיות מטרידות למדי. נשים רבות פונות לטיפול הורמונלי במרשם או לתרופות אחרות כדי להקל על גלי חום, אך טיפולים אלו אינם נטולי סיכונים משלהם. למרבה המזל, ישנן מספר תרופות טבעיות שיכולות להיות יעילות באותה מידה בהפחתת גלי חום.

טיפול בגלי חום באמצעות צמחי מרפא

אחת הצמחים הטבעיים המוכרים ביותר טיפול בגלי חום היא היפריקום, הידוע גם בשם סנט ג'ון וורט, הוא תמצית צמחים אשר שימשה במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל גלי חום. מאמינים כי להיפריקום השפעה מאזנת על ההורמונים, וכמה מחקרים הראו כי נטילת תוספי היפריקום יכולה לסייע בהפחתת גלי החום ב-50%.

סלוויה, הידועה גם בשם מרווה, היא תרופה טבעית נוספת לגלי חום. סלוויה שימשה במשך מאות שנים כדי לסייע בוויסות רמות ההורמונים והקלה על גלי חום. כמה מחקרים הראו כי נטילת תוספי סלביה יכולה לסייע בהפחתת גלי החום ב-30%.

שן הארי הוא עשב טבעי ששימש במשך מאות שנים כדי לעזור לווסת הורמונים ולהקל על גלי חום. שן הארי מכיל תרכובות שלדעתן יש השפעה מאזנת על ההורמונים, וכמה מחקרים הראו כי נטילת תוספי שן הארי יכולה לסייע בהפחתת גלי החום עד 40%..

לסיכום, גלי חום הם סימפטום נפוץ ומעיק של גיל המעבר, אך ישנם מספר צמחי מרפא טבעיים שיכולים לסייע בהפחתת תדירותם ועוצמתם. בין אם זה היפריקום, סלוויה, שן הארי, לבנדר, גינקו בילובה, אנג'ליקה או אנג'ליקה סיננסיס, יש תרופה טבעית שיכולה לעזור להקל על גלי חום לכל אישה. חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שמתחילים כל טיפול חדש, אבל עם קצת סבלנות, את יכולה למצוא את התרופה הטבעית המתאימה לך ביותר.

 

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים