צלחות קורנינג – המתנה המושלמת לחגים הקרובים

 

המטבח הוא המקום המרכזי בתקופת החגים – יש המון בישולים שצריך לעשות, הכנות קטנות וגדולות וכמובן הגשת המזון הטעים על כלים יפים. אבל מה עושים במצב שאין כלים יפים ואיכותיים? חשבו שנית, כי החג הקרוב זה רק קורנינג.

קורנינג לחג שמח וחגיגי יותר

אם אתם מחפשים דרך נעימה להעניק במתנה חווית איכות ויוקרה אמיתית ושימושית – צלחות קורנינג זו לגמרי הדרך הנכונה. אלו הן לא צלחות פשוטות שמוכרים בכל חנות כלים רגילה, אלו הן צלחות איכותיות ומתקדמות שאחד היתרונות הגדולים שלהן הוא שהן אינן שבירות כלל. כן, מה ששמעתם, אפילו לא סדק, שריטה או שבר קטן. תקופת החגים נחשבת לזמן הטוב ביותר לתת לסובבים אותנו הרגשה כי הם באמת חשובים לנו ויקרים לנו, אז במקום להתמהמה ולחשוב על מתנה שעלולה כלל לא להתאים לסובבים אותנו – בחרו בצלחות האיכותיות ביותר שיקשטו ויתנו את הניצוץ האמיתי לכל שולחן בחג הקרוב.

אז מה הן אותן הצלחות המפורסמות? למי שלא מכיר את הסיפור המדהים על מדען אחד שעשה טעות גורלית – המשיכו לקרוא. המדען ששמו דונלד סטוקי עבד לו ביום עבודה שגרתי בעיירה קטנה שנקראת קורנינג. באחת ממשימותיו היומיות החל לחמם ולבדוק את אחת הזכוכיות עליהן הוא עבד. אותה הזכוכית שנחשבת לרגישה מאוד לחום ולאור, חוממה ל480 מעלות במקום 300 מעלות. הזכוכית שינתה את הצבע שלה לצבע חלבי ונראה שאין דבר לעשות איתה חוץ מלהפנות אותה למקומה – פח הזבל. אבל דונלד סטוקי לא ידע שהוא הולך לשנות את פני המציאות. בדרכו אל הפח, נשמטה הזכוכית ונפלה על הרצפה. במקום להתנפץ לאלפי חתיכות קטנות, הזכוכית נשמרה כפי שהייתה ולא נשברה כלל. מפה לשם, דונלד סטוקי הבין כי הטעות שעשה היא כלל לא טעות – ברגע שהזכוכית מקבלת מכת חום בעוצמה חזקה, היא הופכת לחומר עמיד שיכול לעמוד בפני שינויים חדים בטמפרטורה ואחד שיכול לעמוד בפני מכות ונפילות חזקות. מפה לשם דונלד סטוקי הפך למותג שכולם כבר מכירים – צלחות קורנינג.

יתרונות הצלחות הטובות ביותר

אם אתם עדיין לא בטוחים שאכן אלו הצלחות שאתם צריכים והולכים להשתמש בהם לקראת החג הקרוב, אז אספנו עבורכם את היתרונות הבולטים ביותר בשימוש בכלים של קורנינג.

1.      עמידות – כמו שכבר שמענו את הסיפור על סטוקי ששינה את פני המציאות – צלחות קורנינג מיוצרות מחומרים חזקים במיוחד המספקים עמידות גבוהה לשברים סדקים ושריטות. שימו בצד את כל הצלחות הרגילות והפסיקו לקנות בכל חודש כלים חדשים. עם הכלים של קורנינג תוכלו לשמור לאורך שנים ארוכות. הצלחות עמידות לטמפרטורות גבוהות, דבר שיאפשר לכם להשתמש בהם גם במיקרוגל, בטוסטר אובן, וגם לקנות כלים שניתן להשתמש בהם בתנור.

2.      ניקיון – צלחות קורנינג הן הצלחות הטובות ביותר לניקוי. למעשה, הכלים עשויים בטכנולוגיה מיוחדת שמכילה בה ציפוי שמסייע בהיווצרות כתמים. את הכלים ניתן לשטוף במדיח ולמי שמעדיף לשטוף ביד – הכלים מתנקים בקלות, לא משאירים כתמים וריחות ונראים חדשים ונוצצים כל פעם מחדש.

3.      עיצוב – אם אתם חושבים שהעיצוב נותר חלבי ורגיל עוד מימי הניסויים של דונלד סטוקי – אז אתם ממש טועים. צלחות קורנינג מגיעות אלינו במגוון צבעים וגדלים, עם ציורים, בלי ציורים, בצורות מעניינות שמתאימות לכל אחד. לכן, אם אתם מתכננים לתת את הצלחות המדוברות במתנה לחג הקרוב, תוכלו להתאים את הכלים לסגנון הבית: קלאסי, כפרי, מסורתי או כל דבר אחר שתרגישו נכון. ואם הם עדיין לא יאהבו את הבחירה שלכם, מזל שתוכלו להוסיף פתק החלפה שייתן להם אפשרות לבחור את סגנון צלחות הקורנינג שמתאים עבורם.

4.      מחיר – הכלים של חברת קורנינג מגיעים עבורכם במחירים הטובים ביותר. אלו כלים שאתם הולכים להשתמש בהם למשך שנים ארוכות והמחיר שלהם מצחיק ומתאים לכל כיס.

תגידו שלום לכלים החדשים שלכם שהולכים לכבוש את ליבכם – תוכלו לקנות עבורכם כמה סוגים של כלים, כשחלקם יכולים להיות עבור השימוש היומיומי וחלקם יכולים להיות עבור חגים ואירועים משמחים כמו ימי הולדת ומסיבות אחרות. בכל חג וחג אנחנו מתפנקים במזון טעים וארוחות חגיגיות – אין ספק שבבחירה בצלחות הטובות ביותר תוכלו לחגוג את החג כמו שצריך.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים