מתנות לעובדים לחג, הדפסה על מטריות

החג בפתח וגם עונת החורף? חושבים לתת לעובדים שלכם מתנת חג יפה, משעשעת ואיכותית? מטריות עם הדפס זו מתנה שווה ושימושית בהחלט.

מטריות יכולות להיות פשוטות וחד פעמיות, ויש גם מטריות איכותיות עם גימיקים שמשדרגים מוצר כה פשוט למוצר חדשני, חזק ועמיד שעושה את העבודה- שומר עליכם יבשים!

מגוון מוצרים ומתנות עם הדפסים שווים וממותגים לכל עסק כבר מזמן הפכו לנחלתם של חברות וארגונים רבים שמחפשים מתנות שוות ומפנקות לעובדים.

כשהחורף בפתח וחג החנוכה מתקרב, עונת הגשמים ואווירה חגיגית מזמינות בתי עסק וחברות רבות לחפש מתנות חג לעובדים שישמחו אותם, ואם כבר מתנות רצוי שיהיו מתנות איכותיות ובעלות שימוש.

אין צורך לשבור את הראש יותר מדי, מטריות מודפסות הן מתנה מעולה ושימושית למדי!

החורף הישראלי הוא יחסית חורף חמים לשאר העולם, אך הגשם לא חס גם על המדינה החמה ושטופת שמש.

וכשימי החורף והגשמים בפתח ובא לכם לפנק את העובדים, מטרייה שווה עם הדפס תסגור לכם פינה חמימה בקרב העובדים ותעניק להם מתנה בעלת שימוש.

 

על מטריות איכותיות לא מתפשרים

מטריות לא חייבות להיות מטריות שנשברות בקלות. כיום תוכלו למצוא מטריות איכותיות מבד כפול וסיבי בד עם קימורים מושלמים המעניקים למטרייה יציבות גם תחת גשמים כבדים ורוחות חזקות.

אופן ההדפסה על מטריות מתבצע בדרך כלל באמצעות הדפסת משי וזו הדפסה שמיועדת לצבע לוגו אחד, הדפסת סובלימציה או הדפסת פלקס מאפשרות הדפסים צבועניים, וישנה גם הדפסה דיגיטלית וחדשנית שזוהי הדפסה חכמה, מתקדמת ואיכותית.

ואם כבר מטריות איכותיות, אל תוותרו על עיצובים וגימיקים שווים כמו מטרייה מחליפה צבעים במגע עם המים, מטרייה מתהפכת ומשעשעת שגורמת לכם לחשוב 'איך לא חשבו על זה קודם', זו היא מטרייה עם מקסימום חשיבה, עיצוב ויעילות בכך שאופן הסגירה של מטרייה הוא מהפנים לחוץ, כך שצד המטרייה שנרטב בגשם מתקפל פנימה ומשאיר את המטרייה יבשה כלפיי חוץ, מטריות מתהפכות הן מטריות חכמות ופשוט פתרון מושלם.

 

מטריות עם גימיקים והדפסים יפייפים הן גם דרך מעולה לשמר את מיתוג החברה

מלבד השימוש במטריות בעונת הגשמים והגימיקים האפקטיביים שהופכים מוצר כה פשוט למוצר איכותי וטוב, הדפסה על מטריות מגיעה בשלל הדפסים שונים ויפים כולל הדפס עם לוגו החברה או הארגון, זו דרך נפלאה לשמר ולקדם את הלוגו ומותג החברה.

 

המון חברות הדפסה מציעות שירותי הדפסה על מגוון מוצרים

ואם כבר בחרתם במוצר עם הדפס כמתנה לעובדים לרגל החג כדאי יהיה לבחור בחברת הדפסה מקצועית ואיכותית שמציעה מגוון שירותי הדפסה שונים, תמחור הוגן והדפסות איכותיות.

הדפסה על מטריות יכולה להיעשות במגוון דרכים, וודאו כי אתם מקבלים הדפס ומוצר איכותיים שישרתו העובדים שלכם כראוי, ובטח גם אתכם כחברה שלוגו החברה שלה מתנוסס על גביי מוצר.

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים