מסקרה מעבה מומלצת – כך תבחרי נכון

מסקרה היא אחת מפרטי האיפור הפופולריים ביותר בקרב נשים רבות, כאשר היא משתלבת כמעט בכל סגנון איפור, בין אם לשימוש יום-יומי או עבור לוק ערב חגיגי ומיוחד. המסקרה מיועדת לאיפור עיניים ומשמשת לצביעה, הדגשה, הארכה והפרדה של הריסים אך בין שלל הדגמים והמוצרים הקיימים כיום בשוק, ניתן ללכת קצת לאיבוד – לכן אנחנו כאן בכדי לעשות מעט סדר ולנסות לסייע לך לבחור במסקרה המתאימה והנכונה עבורך.

ניתן כיום כאמור למצוא מגוון רחב של סוגים, מותגים ודגמים שונים של מסקרות, כמו גם הפרשי עלויות לא מבוטלים בין דגמים כאלו ואחרים. הפרשים אלו נובעים לרוב מהבדלים בולטים באיכות המוצר ובחוויית השימוש, ובכל הנוגע לאיפור עיניים, ההמלצה הרווחת היא להשקיע במותגי איפור מוכרים ונחשבים המספקים מוצרים מפוקחים, מורשים ובטוחים, ומעל הכל כמובן גם איכותיים יותר. המסקרות השונות נחלקות לרוב למספר קטגוריות על פי קריטריונים מרכזיים, אותן נסקור להלן:

ראשית, צבע המסקרה

אפשר לומר כי במחוזותינו המסקרה פופולארית בעיקר בגווני שחור, חום וכחול כאשר אצל הנועזות יותר תוכלו למצוא גם מסקרה אדומה. הצבע הנפוץ ביותר למסקרה הוא הצבע השחור, שגם קיים בגווני שחור עמוקים יותר דוגמת שחור פחם וגווני שחור פחות אטומים ברמת שקיפות גבוהה שמעניקה מקום לצבע הריסים הטבעי.

מה צבע המסקרה המתאים לך? נקצר ונאמר – בתור התחלה, כנראה שחור. מסקרה שחורה יוצרת מראה טבעי ומעניקה נוכחות אלגנטית לריסים, תוך הרמה שלהם ויצירת מראה פתוח סביב העיניים. שילוב צבע שאינו שחור לרוב ייצור ניגודיות שאינה טבעית ומומלץ בעינינו, תרתי משמע, להותיר את היצירתיות והססגוניות לפרטי איפור אחרים.

למי בכל זאת תתאים מסקרה שאינה שחורה? נשים בעלות גוון עור ושיער בהיר במיוחד עשויות להזדקק למסקרה החומה, בגוון רך וקרוב ככל הניתן לצבע הטבעי.

מרקם ובסיס

המסקרות הפופולאריות יותר מגיעות לרוב במרקם סמיך או נוזלי, כך למשל מסקרה מבוססת מים, לחות או סיליקון, מסקרה לצביעת הריסים או מסקרה שקופה להפרדה והדגשת הריסים ומגוון סוגים נוספים. בבחירת מסקרה מתאימה עבורך חשוב להכיר את תצורת הריסים ומטרת המסקרה, לדיוק ולבחירה בסוג המדויק לכל אישה ולכל צורך:

·   נשים בעלות ריסים עבותים וצפופים יזדקקו למסקרה בגוון שקוף או חצי שקוף, במרקם סמיך, הנמרחת במברשת בעלת סיבים דקיקים אשר יוצרים הפרדה בין הריסים ומקבעים אותם.

·   נשים בעלות ריסים דלים וקצרים יותר יזדקקו למסקרה בצבע עמוק ואטום, במרקם דינמי המאפשר רכות בעת המריחה, ליצירת עיבוי, נפח והארכה, אשר מתגבש ומתקשה למראה טבעי ועמידות מיטבית.

ההבדלים בין מסקרה על בסיס מים למסקרה על בסיס חומרים אחרים נוגעים בעיקר לעונות השנה, כאשר בקיץ הישראלי החם מומלץ להעדיף מוצרי איפור על בסיס מים שאינם שומניים ואילו בחורף ניתן להשתמש במוצרים מבוססי לחות ועשירים יותר במראה ובמרקם. גם נשים בעלות נטייה לאלרגיות ורגישות בעיניים יקבלו מענה בטוח יותר ממסקרה על בסיס מים.

מחירים ומותגים: ככלל, מסקרה היא פריט איפור נגיש וזול יחסית שמחירו נע בין הטווח הנמוך לטווח הגבוה של כמה עשרות שקלים, כאשר מומלץ לרוב כאמור להשקיע במותגים האיכותיים והיקרים יותר.

המלצת מיוחדת: אנחנו יכולות לספר לכן בחום על מוצר חדש בשם UPGRADE Mascara מסקרה מעבה מומלצת וטובה מבית BYNETA מותג הביוטי של נטע אלחמיסטר, שנחשבת למסקרה מבוקשת מאוד בימים אלו ומבטיחה אפקט הרמה והארכה לצד נפח ומראה ריסים משודרג מהשורש ועד הקצה.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים