כמה זמן לוקח שיפוץ דירה?

שיפוץ דירה

מהם היתרונות בשיפוץ הדירה שלך?

שיפוץ הדירה שלך יכול להיות דרך מצוינת לשפר את איכות חלל המגורים שלך. זה גם יכול לעזור לך לחסוך כסף בשכר דירה כשאתה עובר דירה.

ישנם יתרונות רבים בשיפוץ הדירה שלך. חלק מהיתרונות הללו כוללים:

– אתה יכול לעשות שימוש בטרנדים האחרונים בעיצוב פנים

– יהיה לך יותר מקום שמאורגן טוב יותר

– תוכל לחסוך כסף בזמן המגורים בביתך הנוכחי

– תהיה לך סביבת מגורים טובה יותר

שיפוץ הדירה שלך הוא דרך מצוינת לחסוך כסף, זמן ולהעלות את ערך הנכס שלך. יש הרבה יתרונות לשיפוץ הדירה שלך.

עלות שיפוץ דירה תלויה בגודל הפרויקט וכמה עבודה מדובר. זה יכול לקחת בין שבוע לחצי שנה, תלוי בהיקף הפרויקט. העלות הממוצעת לשיפוץ שלם היא $25,000-$30,000 כאשר פרויקטים קטנים יותר עולים פחות מזה ופרויקטים גדולים יותר עולים יותר.

1. שכור שירות מקצועי

תהליך שיפוץ דירה יכול לקחת לא מעט זמן. חשוב לדעת כמה זמן ייקח לפני שתתחיל את הפרויקט.

לוקח כ-4-6 שבועות להשלמת שיפוץ, תלוי בגודל הפרויקט והאם יש סיבוכים או אין. מסגרת זמן זו מתקצרת לעיתים קרובות אם אתה שוכר אנשי מקצוע שיעשו את כל העבודה עבורך.

שיפוץ דירה הוא משימה לא פשוטה שכדאי להשאיר לאנשי מקצוע. עם זאת, אם אתה בתקציב מצומצם ואין לך אפשרות לשכור שירות מקצועי, יש כמה עצות עשה זאת בעצמך שיכולים לעזור לך.

התחילו בהוצאת הרהיטים וכל דבר אחר שאינו מחובר לרצפה. הסר גם את כל השטיחים והווילונות. נקו את כל המשטחים במים וסבון או עם חומר ניקוי מתאים. היפטר מכל כתמי הלכלוך על ידי קרצוף אותם עם מטלית טבולה במי סבון.

הסר כל שטיח מקיר לקיר, רצפות אריחים או לינוליאום, ריצוף ויניל, יריעות ויניל או טפטים לפני תחילת תהליך השיפוץ. אם יש לכם רצפות עץ, וודאו שהן עוברות שיוף לפני תחילת תהליך השיפוץ.

שלב 2. מצא אדריכל או מעצב

בחלק זה נדון בשלב השני של שיפוץ דירה. בשלב זה, עליך למצוא אדריכל או מעצב.

אדריכלים ומעצבים הם שניהם אנשי מקצוע שיש להם את הידע והניסיון הנדרשים בעיצוב בית. שניהם עובדים באותו תחום אבל יש להם אחריות שונה. אדריכלים מעצבים ומתכננים פרויקט מתחילתו ועד סופו בעוד שמעצבים מתמקדים באסתטיקה של פרויקט כמו צבעים וחומרים.

ישנם אדריכלים ומעצבים רבים המתמחים בפרויקטים למגורים, כך שמציאת אחד מוסמך לא אמורה להיות קשה מדי עבורכם. אתה יכול למצוא אותם על ידי חיפוש פרטי הקשר שלהם באתר האינטרנט שלהם או על ידי בקשת המלצות מחבריך.

שלב זה עוסק במציאת אדריכל או מעצב לפרויקט. זהו שלב קריטי מכיוון שהוא יהיה זה שיגדיר את העיצוב והסגנון של הבית החדש שלכם. אדריכלים הם מומחים בתכנון מבנים, בעוד למעצבים יש מערך רחב יותר של מיומנויות והם יכולים לעזור גם בעיצוב פנים.

אתה יכול למצוא אדריכל או מעצב על ידי שימוש בספריות מקוונות, בקשת חברים או בני משפחה להמלצות, או על ידי עיון באתר האינטרנט שלהם וניתוח תיק העבודות שלהם כדי לראות אם יש להם ניסיון בסגנון הרצוי שלך. כדאי גם לוודא שמדובר באנשי מקצוע מורשים עם מוניטין טוב.

שלב 3. בקש הצעות מקבלנים

חשוב לקבל הצעת מחיר משלושה קבלנים לפחות לפני שמחליטים איזה מהם לשכור.

הקבלן יגיע אליכם לדירתכם ויתן לכם הערכה לגבי העבודה שיש לבצע. הם גם יתנו הצעת מחיר לעבודה.

כדאי תמיד לוודא שהצעות המחיר הן בכתב וחתומות על ידי הקבלן על מנת שלא יהיו אי הבנות לגבי מה שנעשה או לא נעשה.

השלב האחרון בתהליך הוא לבקש הצעות מקבלנים. ודא שיש לך רשימה של כל הפרויקטים שהם יעבדו עליהם והמחירים שלהם כדי שתוכל להשוות ביניהם.

באופן כללי, לוקח כשלושה שבועות להשלים פרויקט שיפוץ.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים