דיסנילנד בפריז מה צריך לדעת נכון להיום

דיסנילנד פריז הוא פארק השעשועים המתויר ביותר באירופה, המציע מגוון רחב של אטרקציות, טיולים ומופעים. בין אם אתם מתכננים חופשה משפחתית, חופשה רומנטית או הרפתקה סולו, המדריך הזה יעזור לכם לתכנן את ביקורכם בדיסנילנד פריז ולגלות מה אתם צריכים לדעת מהיום.

להגיע לשם

דיסנילנד פריז ממוקם במארן-לה-וואלי, 32 קילומטרים מזרחית לפריז. הדרך הטובה ביותר להגיע לשם היא ברכבת או באוטובוס, שכן הפארק מחובר היטב למערכת התחבורה הציבורית. הרכבת המהירה TGV היא הדרך המהירה ביותר להגיע לפארק, בעוד שקו רכבת ה-RER ומספר קווי אוטובוס מספקים גישה ממרכז פריז. אם אתם נוהגים, ניתן להגיע לפארק בקלות ברכב דרך הכביש המהיר A4.

שהות: ישנם מספר מלונות הממוקמים בנכס דיסנילנד פריז, החל מאפשרויות מותאמות לתקציב ועד לאתרי נופש יוקרתיים. מלונות דיסני הם הקרובים ביותר לפארק ומציעים את הגישה הנוחה ביותר לאטרקציות. לחוויה ייחודית יותר, תוכלו ללון באחד מהכפרים והעיירות הסמוכים המציעים מגוון אפשרויות לינה.

אטרקציות: דיסנילנד פריז הוא ביתם של שני פארקי שעשועים – פארק דיסנילנד ופארק אולפני וולט דיסני – כל אחד עם אטרקציות, רכיבות ומופעים ייחודיים משלו. בנוסף, ישנם מקומות קניות, אוכל ומקומות בילוי ברחבי אתר הנופש. מרכבות הרים מרתקות ועד מופעי במה מרהיבים, יש משהו שכולם יוכלו ליהנות ממנו.
עבור פרטים מורחבים בנושא של דיסנילנד בפריז ודיסנילנד בפריז מה צריך לדעת נכון להיום מומלץ לבקר ב- disneyland.org.il

אוכל: אוכל הוא חלק חשוב בכל ביקור בדיסנילנד פריז, ויש הרבה אפשרויות לבחירה. מביסטרו צרפתי קלאסי ועד לאוכל מהיר בסגנון אמריקאי, יש משהו שיספק כל טעם. יש גם שפע של עגלות חטיפים המציעות חטיפים מהירים וקלים לאורך כל היום.

קניות: מסחורה קלאסית של דיסני ועד למזכרות ומתנות, לא חסרות הזדמנויות קניות בדיסנילנד פריז. ישנן מספר חנויות הממוקמות ברחבי הפארקים, כמו גם מתחם הקניות של דיסני וילג' והבוטיק של דיסני במלונות דיסני. לסיכום, דיסנילנד פריז הוא יעד פנטסטי לחופשה משפחתית או לחופשה רומנטית. עם האטרקציות, הרכיבות והמופעים ברמה עולמית, כמו גם המגוון הרחב של אפשרויות האוכל והקניות, יש משהו לכולם ליהנות. עם תכנון קפדני, אתה יכול להפיק את המרב מהביקור שלך וליצור זיכרונות לכל החיים. כדי להפיק את המרב מהזמן שלך, הקפד לתכנן מראש ולדעת מה אתה צריך לדעת מהיום.

תמונה של משפחה מול טירת היפהפייה הנרדמת האייקונית
אילוסטרציה: משפחה מול טירת היפהפייה הנרדמת האייקונית

מקומות לינה

אם אתם מחפשים דרך מצוינת לחסוך כסף ולהפיק את המרב מהשהייה שלכם, ישנן מספר אפשרויות נהדרות ידידותיות לתקציב עבור מקומות לינה עבור ביקורכם בדיסנילנד פריז. אם אתם מחפשים חוויה ייחודית באמת, ישנם מספר כפרים המציעים מגוון אפשרויות לינה מקמפינג ועד אתרי נופש יוקרתיים. אתה יכול גם למצוא דילים מעולים על מלונות הממוקמים בנכס, עם מגוון שירותים החל מאפשרויות מותאמות לתקציב ועד לאתרי נופש יוקרתיים. לא משנה היכן תשהו, תהיו במרחק הליכה קצר או נסיעה ברכבת מכל האטרקציות שיש לדיסנילנד פריז להציע.

אטרקציות

אחת האטרקציות המרכזיות בדיסנילנד פריז היא טירת היפהפייה הנרדמת האייקונית, טירה יפהפייה ומפוארת הניצבת בצורה מלכותית ברחוב הראשי ארה"ב. הטירה היא מקום מצוין לקחת הפסקה ולהתרשם מהמראות, שכן היא מהווה בית להרבה אינטראקטיביות אטרקציות, כולל ביתן הנסיכות הפופולרי, שבו תוכלו לפגוש כמה מהנסיכות האהובות ביותר של דיסני. בנוסף לטירה, יש עוד המון אטרקציות כדי לבדר אותך. מטיולים מרתקים, כמו הר החלל והר הרעם הגדול, ועד למופעים ותהלוכים אינטראקטיביים, יש משהו לכולם. אם אתם מחפשים חוויה נינוחה יותר, צאו לטייל בנחת בין החנויות הרבות הממוקמות ברחבי הפארק, ולחקור את אפשרויות האוכל הרבות הזמינות. דיסנילנד פריז מציעה גם מגוון אירועים מיוחדים, כמו מופע הזיקוקים הפופולרי מתמיד של Disney Illuminations. לחוויה סוחפת עוד יותר, שקול להישאר באחד ממלונות דיסני הממוקמים בנכס. מלונות אלה מציעים מגוון שירותים, כגון מפגש עם אופי, חוויות אינטראקטיביות ואפשרויות לסעודה לפי נושא. מלונות אלו מציעים גם מגוון חבילות מיוחדות, כמו חבילת שהייה ומשחק, בה תוכלו לנצל הנחות ומבצעים בלעדיים. בין אם אתם מחפשים שהות יוקרתית או חוויה ידידותית לתקציב, יש משהו שיתאים לצרכים שלכם בדיסנילנד פריז.

תמונה של הטיילת התוססת עם חנויות ומסעדות
אילוסטרציה: הטיילת התוססת עם חנויות ומסעדות

אוכל ושתייה

בדיסנילנד פריז יש מגוון רחב של אפשרויות לסעודה זמינות, ממסעדות עם שירות מהיר ועד לחוויות אוכל משובחות. בין אם אתם מחפשים חטיף מהיר או ארוחה של מנה מלאה, יש משהו לכולם. לביס מהיר, בקרו במסעדת Plaza ברחוב הראשי בארה"ב, שם תוכלו לקבל מאכלים אמריקאים קלאסיים כמו המבורגרים וצ'יפס. אם אתם מחפשים משהו קצת יותר יוקרתי, בקרו באחת ממסעדות המשובחות הרבות כמו Walt's on Main Street USA או Bistrot Chez Remy בפארק אולפני וולט דיסני. לחוויה ייחודית באמת, בקרו במסעדת Blue Lagoon, מסעדה אקזוטית עם נושא פולינזי הממוקמת בארץ ההרפתקאות. לאלו המחפשים ליהנות מכמה משקאות בדיסנילנד פריז, הפארק מציע מגוון ברים ופאבים. ה-Cowboy Cookout Barbecue, הממוקם בפרונטירלנד, הוא מקום נהדר ללגום בירה ולהאזין למוזיקה חיה. The Silver Spur Steakhouse, הממוקם ברחוב הראשי בארה"ב, הוא מקום נהדר לחטוף קוקטייל ולצפות במצעד. ישנם גם ברים ופאבים רבים אחרים ברחבי הפארק, כך שבטוח תמצא משהו שיתאים לטעם שלך. לא משנה איזה סוג של חוויה אתם מחפשים, בדיסנילנד פריז יש משהו לכולם. מטיולים מרתקים ועד לחוויות אוכל משובחות, יש משהו לכולם בפארק השעשועים הקסום הזה. עם האטרקציות המפורסמות בעולם, אפשרויות הסעודה הייחודיות והאירועים המיוחדים שלה, אין זה פלא מדוע דיסנילנד פריז הוא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באירופה.

קניות

דיסנילנד פריז מציעה גם מגוון רחב של חוויות קניות. מחנויות מזכרות ועד בוטיקים יוקרתיים, יש משהו לכולם. Main Street ארה"ב הוא מקום נהדר לאסוף מזכרות, כמו גם סחורה קלאסית של דיסני. לחוויית קניות יוקרתית יותר, בקרו בכפר דיסני, בו תוכלו למצוא מגוון חנויות מיוחדות ובוטיקים. אם אתם מחפשים משהו ייחודי באמת, הקפידו לבדוק את גלריית דיסני, הממוקמת בפנטזילנד, המציגה יצירות אמנות של Imagineers ואמני דיסני אחרים. יש גם מגוון של חנויות מתנות הממוקמות ברחבי הפארק, כך שבטוח תמצאו משהו מיוחד לכולם. לא משנה מה התקציב שלך, יש משהו לכולם בדיסנילנד פריז. בין אם אתם מחפשים יום כיף עם המשפחה, בילוי לילי רומנטי או מסע קניות, האפשרויות הן באמת אינסופיות. מטיולים מרתקים ועד לחוויות אוכל ייחודיות, יש משהו לכל אחד בפארק השעשועים הקסום הזה. אז למה אתה מחכה? בואו לחוות את הקסם של דיסנילנד פריז היום!

דברים שכדאי לדעת על דיסנילנד פריז:

משיכה מקום מחיר רכיבות
טירת היפהפייה הנרדמת Marne-la-Vallée, צרפת 56 אירו (כ-236 ₪) 20+
רטטוי: ההרפתקה אולפני פיקסאר 19 אירו (כ-80 ₪) 2
הר הרעם הגדול ארץ גבולות 20 אירו (כ-85 ₪) 1
Star Tours: The Adventures Continue דיסקברילנד 13 אירו (כ-55 ₪) 1

דיסנילנד פריז הוא יעד ייחודי מלא נוסטלגיה וכיף לכל הגילאים. עם האטרקציות הרבות, המסעדות והחנויות שלה, יש משהו לכולם ליהנות. תכנן את הביקור שלך היום לחוויה קסומה!

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים