איפה הכינו פעם ראשונה את הקוקטייל מרגריטה?

המקור וההיסטוריה של קוקטייל מרגריטה

קוקטייל מרגריטה הוא משקה פופולרי שעשוי מטקילה, ליקר תפוזים ומיץ ליים. המרגריטה הוגשה לראשונה בשנות הארבעים על ידי אדם בשם דון קרלוס אורוזקו.

אומרים שהמרגריטה מקורה בשנות הארבעים במקסיקו. הוא נוצר על ידי דון קרלוס אורוזקו שרצה ליצור משקה שיהיה מושך יותר לאמריקאים מאשר טקילה. המרגריטה היא כיום אחד המשקאות הפופולריים ביותר בצפון אמריקה, אירופה ואוסטרליה.

המרגריטה היא קוקטייל שנוצר לראשונה במקסיקו. זהו משקה פופולרי שהפך למשקה הלאומי של מקסיקו.

קוקטייל מרגריטה הוא משקה חמוץ מתוק. החמיצות מגיעה ממיץ הליים, בעוד המתיקות מגיעה מהסוכר והטריפל סק (סוג של ליקר).

ישנם סיפורים רבים ושונים על איך הקוקטייל הזה הומצא. סיפור אחד אומר שהוא הומצא ב-1941 על ידי אדם בשם קרלוס 'דני' הררה, שעבד במסעדה של אביו, רנצ'ו לה גלוריה. הוא נהג להכין משקאות לחבריו בלילות שישי מטקילה, מיץ ליים וליקר תפוזים (טריפל שניות). לילה אחד נגמרה לו הטקילה אז הוא החליף אותה בג'ין וקרא לה מרגריטה במקום.

סיפור אחר אומר שמרגריטה הנקל יצרה את המשקה הזה כשהייתה בחופשה באקפולקו עם בעלה ארנסטו הנקל ו

מהי מרגריטה וכיצד היא שונה מהדאיקירי הקלאסי?

קוקטייל מרגריטה הוא קוקטייל פופולרי שמקורו בשנות ה-30. זהו תערובת של טקילה, טריפל סק ומיץ ליים.

מרגריטות שונות מדאיקווריס מכיוון שיש להן מרכיב נוסף – טריפל סק או קוינטרו. זה נותן למשקה טעם מתוק יותר והופך אותו למרענן יותר.

מרגריטות עשויות בדרכים שונות, אך הגרסה הפופולרית ביותר עשויה עם טקילה, טריפל סק ומיץ ליים. המשקה הוגש לראשונה במסעדה בשם "Pipo's" באקפולקו.

קוקטייל מרגריטה הוא משקה פופולרי מאוד שקיים כבר עשרות שנים. הוא הוגש לראשונה במסעדת "פיפו'ס" באקפולקו ואת המתכון יצר רמון "מונצ'יטו" מרקס.

רשימה של 15 דרכים שונות להכין מרגריטה קפואה

מרגריטות הם אחד ממשקאות המעורבים הפופולריים ביותר בעולם. זהו גם אחד הקוקטיילים השנויים במחלוקת כי אין מתכון מוגדר עבורו. הדבר היחיד שכולם מסכימים עליו הוא שצריך להיות בו טקילה, טריפל סק ומיץ ליים. משם, אתה יכול להוסיף כל מספר של מרכיבים שונים כדי להכין קוקטייל מרגריטה מיוחד משלך.

ישנם סוגים רבים ושונים של מרגריטות בעולם הזה ואנחנו לא יכולים לקוות לפרט את כולם כאן. אבל אנחנו יכולים לתת לך כמה וריאציות כדי להתחיל במסע שלך למצוא את המרגריטה המושלמת שלך.

מרגריטות הן מרכיב עיקרי של המטבח המקסיקני, וקל להבין מדוע. המשקה מרענן וטעים – מושלם לכל אירוע. בין אם אתם מארחים מסיבה או סתם צריכים להתקרר ביום חם, מתכוני מרגריטה הם דרך קלה להכין משהו טעים.

מהי הדרך הטובה ביותר להכין מרגריטה קפואה? יש כל כך הרבה דרכים! להלן 15 דרכים שונות שתוכלו לנסות:

– השתמש במיץ ליים טרי במתכון שלך במקום מיץ בבקבוק. זה ייתן למשקה שלך יותר מהטעם האותנטי הזה שכולנו אוהבים.

– הוסף מעט מלח על שפת הכוס שלך לפני ההגשה ותהנה!

– הכינו אותו ללא אלכוהול אם אתם רוצים ליהנות מהמשקה הזה כחטיף אחר הצהריים עם חברים או בני משפחה שאינם שותים אלכוהול

4. רעיונות הגשה כדי לתבל את השוליים שלך;

המרגריטה היא קוקטייל פופולרי העשוי מטקילה, טריפל סק וליים. הוא הומצא בשנת 1948 במסעדת El Patio בטיחואנה, מקסיקו.

לא ברור מי המציא את המשקה אבל מאמינים שזה היה ברמן בשם דון קרלוס אורוסקו שהכין אותו לראשונה עבור לקוח שרצה משהו שונה ממשקאות הטקילה הרגילים.

מרגריטות הן המשקה המושלם לכל אירוע. הם טעימים, מרעננים וניתן להגיש אותם במגוון דרכים.
עבור פרטים מורחבים בתחום של איפה הכינו פעם ראשונה את הקוקטייל מרגריטה? ומרגריטה מתכון מומלץ לבדוק כאן: tropicalevents.co.il

קוקטייל המרגריטה הומצא בדאלאס, טקסס על ידי ברמן בשם דון קרלוס אורוזקו. הוא הכין לראשונה את המשקה במסעדה שלו בשם הפנינה ב-4 ביולי 1971.

הוא יצר את המשקה כי רצה ליצור משקה שונה מקוקטיילים אחרים באותה תקופה וגם כי רצה להשתמש בטקילה במקום וויסקי או ג'ין שהיו משקאות פופולריים יותר באותה תקופה.

קוקטייל מרגריטה עשוי עם טקילה, מיץ ליים וליקר תפוזים יחד עם קצת סירופ פשוט או נקטר אגבה. מנערים אותו בקוביות קרח ומסננים אותו לכוס עם שוליים במלח לפני ההגשה.

יש אנשים שמעדיפים להגיש אותו על הסלעים בעוד שאחרים אוהבים אותו ישר ללא קוביות קרח אבל בשני הכיוונים טעימים באותה מידה!

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים