איך לצייר עם פחם?

לצייר עם פחם

ציור עם פחם הוא צורה פופולרית מאוד של אמנות המשמשת לעתים קרובות בבתי ספר, מכללות ואוניברסיטאות. זוהי גם דרך מצוינת לבטא את עצמך אם אינך מסוגל לעשות זאת באמצעות מילים.

ציור עם פחם

הצעד הראשון בציור עם פחם הוא למצוא פיסת נייר באיכות טובה. אתה יכול להשתמש בכל סוג של נייר כל עוד הוא עבה מספיק כדי להחזיק את הפחם. השלב הבא יהיה לחדד את העפרונות ולהוציא את הפחם. ייתכן שתרצה גם להניח כמה עיתונים על השולחן או השולחן שלך לפני שתתחיל לצייר כי הפחם ישאיר סימנים על פני השטח שאולי לא יתנתקו בקלות.

לאחר מכן, קח אחד מהעפרונות שלך וצייר קלות קווים על פני השטח של הנייר למשך חמש דקות לפחות או עד שאתה מרגיש מרוצה ממה שציירת עד כה. לאחר מכן, השתמשו באצבעותיכם או במחק כדי לשפשף את כל הקווים הללו, אשר ישאירו לכם חללים פתוחים למלא בהם.

חומרים נדרשים

ציור בפחם הוא צורת אמנות הדורשת מיומנות רבה. יש להיזהר מאוד בעת הטיפול בחומר ולהשתמש בו בצורה הנכונה.

החומרים העיקריים הנדרשים לצורת אמנות זו הם מקלות הפחם, הנייר והמיכל להוצאת הפחם המשומש.

פחם הוא חומר המשמש לציור. זה יכול לשמש על כל סוג של נייר, אבל זה נפוץ ביותר על נייר שהוכן עם ג'סו. פחם עשוי מעץ ופיח.

שלב 1- ציור הצורה הבסיסית של האובייקט או הנושא

ציור הוא סוג של אמנות חזותית הנעשית עם עיפרון, עט או כלי כתיבה אחר. ניתן לצייר על נייר או על כל משטח אחר.

שלב 1- ציור הצורה הבסיסית של האובייקט או הנושא:

ציור מתחיל עם רעיון למה שאתה רוצה לצייר. לאחר מכן אתה מצייר סקיצה גסה של הרעיון שלך על נייר ומחליט היכן אתה רוצה לשים את האזורים הבהירים והכהים. ניתן לעשות זאת על ידי ציור קווים המייצגים אזורים בהירים או כהים.

ציור עם פחם הוא דרך מצוינת ללמוד איך לצייר. זה קל מאוד ואינו דורש מיומנויות או הכשרה מיוחדים.

הצעד הראשון הוא לשרטט את הצורה הבסיסית של האובייקט או הנושא שאתה רוצה לצייר. אתה יכול להשתמש בעיפרון בשביל זה, אבל תצטרך למחוק אותו לפני שתמשיך עם השלב הבא.

שלב 2- הוסף ערכי אור וחושך על משטח הציור

שלב 2: הוסף ערכים בהירים וכהים על משטח הציור

ערכי אור הם האזורים בציור שאינם בצל. הם מוארים ישירות על ידי השמש, או שהם מחזירים אור מחפצים סמוכים. ערכים כהים הם האזורים בציור שנמצאים בצל. הם יכולים להיות מוארים על ידי אור מוחזר, אבל הם לא יכולים להיות מוארים ישירות על ידי השמש.

אמן הפחם צריך להתחיל להוסיף כמה ערכים בהירים וכהים לסקיצה שלו לפני שתמשיך הלאה בתהליך הציור שלו. הסיבה לכך היא שחשוב לאמן להבין כיצד שני סוגי הערכים הללו פועלים יחד על מנת ליצור ייצוג מדויק של הנושא.

שלב 3- סיים את ההצללה הבסיסית עם כהות והדגשות

השלב האחרון של ציור עם פחם הוא לסיים את ההצללה הבסיסית עם כהות והדגשות.

כדי ליצור כהה, השתמש בצד של העיפרון שלך או בקצה של גדם. כדי ליצור אור, השתמש בחוד העיפרון שלך או בקצה של גדם.

בשלב השלישי והאחרון הזה, אנחנו הולכים להשלים את ההצללה של הציור. זה המקום שבו תשתמשו בפחם כדי ליצור ניגוד בין אור לחושך.

נתחיל בשימוש בפחם כדי ליצור קו מתאר כהה סביב כל האובייקטים בציור שלנו. נעשה זאת על ידי הפעלת לחץ עם האצבעות על הפחם בזמן שאנו מזיזים אותו. לאחר מכן, נשתמש במשיכות קלות יותר בתוך קו המתאר הזה כדי לתת לו ממד ועומק.

לאחר מכן, נשתמש במשיכות פחם כהות יותר על גבי אותן משיכות בהירות יותר כדי ליצור יותר עומק וצללים בציורים שלנו. זה המקום שבו תרצו לוודא שהגוונים השונים שלכם קרובים זה לזה כך שהם משתלבים היטב אחד עם השני. אתה יכול גם להשתמש במחק לישה אם אתה צריך להיפטר מטעויות או קווים לא רצויים מהציור שלך בשלב זה.

לבסוף, אתה יכול להוסיף דגשים

ציור בפחם הוא תהליך שדורש סבלנות, תרגול וכלים נכונים.

ראשית, תצטרך למצוא פיסת נייר שתשמש כמשטח הציור שלך. אתה יכול להשתמש בכל סוג של נייר אבל עדיף אם הוא לא דק מדי או כבד מדי. לאחר מכן, תצטרך למצוא כמה מקלות פחם או עפרונות פחם. סוג הפחם הנפוץ ביותר בארה"ב נקרא "רך" וישנם גם זנים "בינוניים" ו"קשים" המשמשים במצבים שונים בהתאם למה שאתה רוצה להשיג עם הציור שלך. תצטרכו גם משהו שישמש ככלי להצללה – או מחק או טורטיון (מברשת עגולה קטנה). לבסוף, תזדקק לאיזשהו תרסיס מקבע כדי שתוכל לאטום את העבודה שלך כך שהיא לא תכתם בעת מגע.

כדאי להתחיל בשרטוט הרעיון שלך על הנייר באמצעות צבע אחד של פחם ולאחר מכן להוסיף שכבה נוספת באמצעות צבע אחר עד

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים