איזה מתקן לתו נכה מומלץ?

המכשירים הניידים הטובים ביותר עבור מוגבלים

חלק זה ימליץ על מכשירי כיסא גלגלים הטובים ביותר עבור סוגים שונים של מוגבלויות וצרכי ניידות.

כסאות גלגלים הם הכרח למי שיש בעיות ניידות וצריכים להסתובב. הם לא רק כלי תחבורה, הם גם מספקים למשתמשים תחושת חופש ועצמאות.

כסאות גלגלים מגיעים בכל הצורות, הגדלים, הצבעים, החומרים והעיצובים. אין פתרון אחד המתאים לכולם כשזה מגיע לכיסאות גלגלים – הכל תלוי באיזה סוג של מוגבלות יש לך או אם אתה מחפש משהו ספציפי כמו כיסא גלגלים שיכול להתאים לחדר אמבטיה במטוס או בעל גובה מתכוונן.

להלן רשימה של כמה כסאות גלגלים מומלצים שלדעתנו עשויים להיות שימושיים למי שמחפש לקנות אחד:

מאמר זה עוסק במכשירים הניידים הטובים ביותר עבור נכים.

במאמר זה נדון בכמה מהמכשירים הניידים הפופולריים והמוכרים ביותר לאנשים עם מוגבלויות. עם זאת, ישנן אפשרויות רבות נוספות שאינן מוזכרות במאמר זה.

אייפד פרו מספר 1

ה-iPad Pro הוא מחשב טאבלט שפותח ומשווק על ידי Apple Inc., הפועל על iOS. למכשיר יש גם סטיילוס הנקרא Apple Pencil שניתן להשתמש בו כדי ליצור אינטראקציה עם תצוגת מסך המגע. הוא שוחרר בנובמבר 2018 והוא זמין בשני גדלים: דגמי 11 אינץ' ו-12.9 אינץ' (2048×2732 פיקסלים). דגם ה-12.9 אינץ' זמין רק עם נפח אחסון של 64GB, בעוד שדגם ה-11 אינץ' מגיע בגרסת 64GB ו-256GB כאחד (2560×2048 פיקסלים).
למידע נוסף בתחום של מתקן לתו נכה שקוף ניתן להעיף מבט ב- xn——wpene7bcdfomr6gzaue.co.il

#2 Microsoft Surface Go

Microsoft Surface Go הוא טאבלט בגודל 10 אינץ' המריץ את Windows 10 S או Windows 10 Pro

מי הם אנשים עם מוגבלויות ומה מייחד אותם?

אנשים עם מוגבלות חיים בעולם שבו הם צריכים להתגבר על מכשולים רבים. הם יכולים להתמודד עם ליקויים פיזיים, נפשיים או תחושתיים. ליקויים אלו עלולים להקשות עליהם בביצוע משימות יומיומיות המובנות מאליהן על ידי אנשים ללא מוגבלות. זו הסיבה שהם צריכים למצוא מתקן נכים המתאים ביותר לצרכיהם.

ישנם שני סוגים שונים של מתקני נכים:

1. מתקני נכות זמניים: אלו משמשים בדרך כלל לפציעות ומחלות לטווח קצר.

2. מתקני נכים קבועים: מתקנים אלו יכולים לתת מענה קבוע יותר למי שדורש זאת ויש לו צורך לעשות זאת באופן שוטף.

ישנם מתקני נכים רבים שיכולים לספק סיוע לאנשים עם מוגבלות. אבל חשוב לאדם לדעת איזה מהם הוא הטוב ביותר עבורו.

לכן, נבחן מה מייחד אנשים עם מוגבלות וכן את סוגי מתקני הנכים השונים הזמינים ואת היתרונות והחסרונות שלהם.

אנשים עם מוגבלות הם ייחודיים מכיוון שיש להם צרכים מיוחדים שצריך לענות עליהם כדי שיוכלו לחיות באופן עצמאי. צרכים אלו יכולים לכלול רמפה לכיסא גלגלים, חדר אמבטיה בקומה הראשונה, או אפילו מעלית בביתם. ישנם סוגים רבים ושונים של מוגבלויות שיכולות להיות לאנשים וזה משפיע לאיזה סוג של מתקן הם צריכים ללכת. לדוגמה, אם למישהו יש שיתוק מוחין אז הוא יזדקק ליותר עזרה ממה שמישהו שיש לו רגל שבורה יזדקק.

מה ההבדל בין טכנולוגיה מסייעת, עיצוב אוניברסלי ונגישות אוניברסלית?

מאמר זה דן בהבדל בין טכנולוגיה מסייעת, עיצוב אוניברסלי ונגישות אוניברסלית. הוא גם מספק רשימה של סוגים שונים של מכשירים המשמשים לאנשים עם לקויות ניידות.

טכנולוגיה מסייעת היא כל מכשיר שעוזר לאנשים עם מוגבלויות לעשות דברים שהם אולי לא יוכלו לעשות בקלות או בכלל בלי המכשיר. זה יכול לכלול כל דבר, ממקל ועד כיסא גלגלים חשמלי.

עיצוב אוניברסלי הוא פילוסופיה שלוקחת בחשבון את הצרכים של כולם בעת תכנון מוצרים, סביבות ושירותים. נגישות אוניברסלית היא הרעיון שהכל צריך להיות נגיש לכל מי שרוצה וזקוק לו.

טכנולוגיה מסייעת אינה תמיד זהה לעיצוב אוניברסלי. טכנולוגיות מסייעות נועדו לסייע לאנשים עם מוגבלות בחיי היומיום שלהם. עיצוב אוניברסלי הוא רעיון שמנגיש מוצרים וסביבות לכל האנשים, לא משנה מה גילם, גודלם או מוגבלותם. נגישות אוניברסלית פירושה שהסביבה נגישה לכולם ללא קשר לכל סוג של ליקוי או יכולת.

טכנולוגיה מסייעת יכולה להיות כל דבר, החל מכיסא גלגלים ועד לאפליקציה שעוזרת לאנשים עם שיתוק מוחין לתקשר טוב יותר דרך המחשב שלהם. ואילו עיצוב אוניברסלי הוא מושג שבו מוצרים וסביבות נגישים לכל האנשים, לא משנה מה גילם, גודלם או מוגבלותם. נגישות אוניברסלית היא כאשר הסביבה נגישה לכולם ללא קשר לכל סוג של ליקוי או יכולת.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים